De Klantenredder voor arboprofessionals

De Klantenredder voor arboprofessionals

Het gebeurt vaak. Na een periode van goede samenwerking loopt de samenwerking met een werkgever ineens niet meer zo vlekkeloos. Wellicht door verloop in het team, waardoor de dossierkennis achteruit liep, merkte de werkgever net iets te vaak dat er dingen mis gingen. Misschien waren er de laatste tijd meer klachten over verzuimdossiers en adviezen, duurde het proces te lang of ontstond er wellicht een meningsverschil over de aanpak?

Ik kom helpen. Als neutrale kracht in een ingewikkeld probleem, help ik de relatie met jouw opdrachtgever te optimaliseren. We maken de klant weer (meer dan) tevreden en jij bent als arboprofessional verzekerd van voortdurende omzet.

Ik kom helpen. Als neutrale kracht in een ingewikkeld probleem, help ik de relatie met jouw opdrachtgever te optimaliseren. We maken de klant weer (meer dan) tevreden en jij bent als arboprofessional verzekerd van voortdurende omzet.
wim haringsma

Hoe?

Neem even contact op, dan lopen we samen door de mogelijkheden heen:

Klaar voor meer overzicht en rust?

Neem contact met mij op:

Bekijk ook:

Organisatiescan

Via Wim
Organisatiescan

verzuim arbo de eerste 3 weken

De eerste
3 weken

Totaalaanbod voor grote bedrijven

Totaalaanbod voor
grote bedrijven

Menu